Tingkatkan Immuniti Dengan Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum....apa khabar u all? Lama betul kita tak sembang-sembang kan? Rindu tak? Eeee...tak tahu malu. Perasan. Hehehe...janganlah marah ya. Maaflah ye...memang lama mumy hilang dua tiga menjak ni. Apa pun selamat bertemu kembali. Peluk-peluk dulu okey😊😊😊😊. Ohya,hari ni,mumy nak cerita tentang nutriferon Shaklee. Apa kah benda tu? Haaaaa...tada..mesti lah nutriferon Shaklee....

(image)

Kotaknya kecik molek saja. Warnanya pun sesedap mata memamdang. Rasa best je. Adoiii...mumy ni overlah pulak😜😜😜😜. Mumy tak tipu okey. Nutriferon Shaklee ni bukan saja kotaknya memikat jiwa dan hati. Tapi rasanya pun...fulamak sodapp u all. Memang sedap. Rasa madu,manis-manis gitu. Kalau makan sepeket mesti nak makan lagi. Kalau anak-anak mumy sekotak tu boleh habis tau. Memang terbaik rasanya okey.

Yang mumy beria sangat nak cerita tentang Nutriferon Shaklee ni kenapa? Ada apa-apa ke? Mestilah ada apa-apa. Kalau tak,taklah mumy ni bangkit tiba-tiba dan cerita tentang benda ni pulak.
Mumy nak cerita ni pun,supaya kita semua sihat dan sejahtera. Benda baik mestilah nak kongsi kan. Mumy masih ingat lagi dulu. Kalau kakak sakit mesti tu saat yang paling menakutkan. Bukan apa,kakak tu kalau sakit memang lama dan teruk kalau dulu. Dalam sebulan,mumy rasalah kan seminggu jak kakak tu tak sakit. Dah lah makan pun tak nak. Tak kisahlah waktu sihat atau sakit. Makan tu memanglah tak nak. Pendek kata semuanya TAK NAK.  Hmmmm...kadang tu mumy dan abang rasa macam nak putus asa jak. Tapi tak boleh jugak. Anak tu. Tak kan nak biar anak tak makan kan. Kurang nutrisi lagi banyak masalah datang.

Aikkk...kenapa pulak kakak tu kuat sakit sedangkan mumy kan pengguna Shaklee. Ya betul tu u all. Memang mumy ni pengguna shaklee. Tapi.....haaa...pengguna Shaklee yang tak berilmu. Tidak berilmu okey. Bila kita tak berilmu.sebagus mana pun produk yang kita pakai tu,tak akan jadi apa-apa okey. Begitulah jugak kisahnya dengan mumy. Mumy tak ada ilmu. Yang mumy tahu,cuma set berpantang Shaklee tu je. Atau sebab mumy google set berpantang shaklee jak kot.

Alhamdulillah,sejak sudah berilmu ni,mumy dah tahu sikit-sikit tentang nutrisi. Ni pun hasil tunjuk ajar sifu mumy. Alhamdulillah. Kakak pum dah jarang sangat sakit. Alhamdulillah...ya Allah. Gembira sangat. Adik pun sama. Sakit tu memang jarang. Teeima kasih Allah. Kita kena usaha untuk top up nutrisi anak. Makanan zaman sekarang ni,alahai....bukan macam yang dulu-dulu. Kita makan ikut piramid makanan pun belum tentu lagi dapat kandungan nutrisi yang sama.

Haaaa....untuk mumy di luar sana yang nak up kan immuniti anak,jomlah cuba nutriferon shaklee ni. Tidak rugi mencuba okey. Sangat berbaloi....kesihatan tu lebih mahal dari wang ringgit. Mencegah lebih baik daripada merawat tau.

Mumt nak urus apa yang patut dulu ya. Biasalah kalau dah malam. Anak-anak banyak ragam sikit. Jumpa lagi dalam sembang kopi kita yang akan datang ya.

Comments

Popular Posts