Skip to main content

Posts

Featured

Simptom Kencing Manis

Assalamualaikum dan selamat pagi u all. Apa khabar u all? Hari ni mendung saja. Mendung tapi habanya masih terasa. Dunia dah semakin panas sekarang. Muhasabah diri. U all tengah buat apa? Pagi ni,mumy nak kongsi tentang simptom kencing manis. Adoiii...ngeri saja bunyinya kan. Macam dalam hospital pulak. Ngeri tak ngeri. Kita kena tahu jugak. Simptom kencing manis ni kalau dibiar macam tu saja atau kita buat tidak tahu saja kesannya nanti teruk u all. Menyesal pun tak ada gunanya lagi. Macam ajar karangan lah pulak...hehehehe...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Okey,okey apa itu kencing manis. Bagi mumy tak perlulah mumy terang panjang lebar ya. Kencing manis ni bukanlah sebab kencing kita tu rasa manis bak gula. Kencing manis ni kalau bahasa hospitalnya diabetis. Orang yang kerja bahagian perubatan tak kan cakap kencing manis,mesti dorang akan cakap diabetis. Apa punca kencing manis ni? Puncanya utamanya ada dua. Satu sebab keturunan dan satu lagi disebabkan oleh gaya hidup. Yang keturunan tu,tak boleh nak cak…

Latest posts

Resepi Peria Katak Ubat Kencing Manis oleh Pengedar Shaklee Miri

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE SELURUH SARAWAK

Cara Daftar Ahli Shaklee Dengan Pengedar Shaklee Di Miri Shaklee Brunei

Set HFMD Dengan Pengedar Shaklee Miri

Daftar Ahli Shaklee Dengan Pengedar Shaklee Miri

Stokis Shaklee Miri dan Brunei

Bisness Shaklee Online

Interferon Semulajadi Pertama Dunia Dalam Nutriferon Shaklee

Daftar Ahli Shaklee Online

3 Tips Ibu Bekerja Mengurus Keluarga